Alla inlägg den 16 februari 2007

Av Olivia - 16 februari 2007 20:47

Jag har ju sicka in Gymnasieansökan nu =) Så här ser den ut:Val 1. Sökt program: TE-DT, Teknikprogrammet, lokal profil Datorteknik Önskemål om inriktning: TEDT, Datorteknik Utbildningsanordnare: Nacka Önskemål om skola: Nacka gymnasium Val 2. Sökt program: FR0233-SMECL, Specialutformat program EC nätverksdesign, IT-certifiering,datasäkerh, EU IT-gymn Sthlm Liljeholmen Önskemål om inriktning: SM-EC, Specialutformade program EC Utbildningsanordnare: EU IT-gymnasiet, Stockholm Önskemål om skola: EU IT-gymnasiet Stockholm/Liljeholmen Val 3. Sökt program: EC-DT, Elprogrammet, nationell inriktning Datorteknik Önskemål om inriktning: ECDT, Datorteknik Utbildningsanordnare: Nacka Önskemål om skola: Nacka gymnasium Val 4. Sökt program: FR0335-EC, Elprogrammet inr datorteknik, NTI-gymnasiet Önskemål om inriktning: ECDT, Datorteknik Utbildningsanordnare: NTI-gymnasiet Önskemål om skola: NTI-gymnasiet i Stockholm.

Av Olivia - 16 februari 2007 20:41

Nu ska Yrsa äntligen käka så bon kan gå ut sen :P Seriöst palla äta så här sent.. :P Hihih jag har värkligen ingenting at skriva om.. :P Jag har laddat ner Loose, Nelly Furtados skiva =) Och jag har lärt mig att kanske börja se fram emot att ja ska flytta, ja ska flytta till Hammarby sjöstad det ska nog faktist bli ganska soft.. Fast e sur på att ja inte får en rund säng!!! :@ Blääh.. aja nu pallar jag inte mer, nu ska ja byta byxor sen ska ja vänta på att yrsa ringer. Tja då! /Olivia

Tidigare månad - Senare månad

Presentation

Fråga mig

0 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
     
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
<<< Februari 2007
>>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik


Skapa flashcards