Alla inlägg under december 2006

Av Olivia - 22 december 2006 11:28

Jul avslutningen var mys i skolan, vi bytte julklappar och shit! =)Jag fick:Ett döskalle nyckel/mobil band men "mobil prydnad" av Nina.Ett ljus med OPIUM luckt och ljuskopp av Johanna (ja tände det i går innan ja gick och la mig sen när man släckte de lucktade de gott i hela rummet och man sussade sött! ).En Lush tvål med färskpressade grapefruckter av Victoria.En läppgrej på burk som lucktade passionsfruckt och var blått av Anni. Jag har inte fått min grej från Yrsa än men det kommer.. :PNär vi bytte i klassen (vi körde någon julklapps lek) så fick jag två polkagrisar och en chokladtomte, det var Josefin som hade gett den julklappen.Tack alla för era fina julklappar! =DGod jul for fuck sake!

Av Olivia - 22 december 2006 10:38

Idag kommer min syrra hit! Det ska bli kul att träffa henne igen. Just nu lyssnar jag på Absolut Christmas Hitmania och städar, jag fick jullov igår och allt är bara jul mys! Det är bara två dagar kvar till julafton! :)Aja nu måste jag återgå till att städa syrrans gamla rum.. för jag har tagitöver det litegranna när hon var borta ;)God jul och gott nytt år ffs Önskar Olivia

Av Olivia - 19 december 2006 17:41

Idag kom det snööö!Jag, Nina, Yrsa, Anni och Johanna har bakat pepparkakor och lussebullar till i morgon på vår samling. =)Det är JULMYS! Och Anton har vart här och DANSAT för oss! :P Detvar super kul speciellt när han körde bootie shake! *Shake that ass* ! hihih Anton kommer dö om hanser att jag har bloggat om detta :P Nu måste jag återgå till våra pepparkakor :Ppuss och hej levepastej =)

Av Olivia - 15 december 2006 23:42

De e Gudfadern på tv.. jag kollade lite men sen blev de boring! =/ Jag har fucking ont i ryggen! Vill ha massage. Imorgon har lill brorsan kalas och jag ska tjäna pengar genom att göra någon lek med ungarna :P Det kommer att bli såååååååå KUL!.. INTE! Suck, men får iaf pengar. Men nu pallar ja inte skriva mer, nu ska jag ojja mig över min rygg som en gammal kärring :P Kul va?!puss puss /Olivia

Av Olivia - 14 december 2006 12:29

Idag har vi Svenska hela dagen för vi ska öva på jul showen som vi håller på med. Så jag missar Franskan! Woow! Just nu har vi lunch rast. Och jag har tråkigt, bläääh.... Tillbaka till svenskan Joel var riktigt rolig när har spelade Arne Weise. Våran julshow kommer att äga! Allt är super humoristiskt. Hjäp Anton attackerade! =P Aja nu pallar jag inte skriva mer.. Puss puss /Olivia

Av Olivia - 11 december 2006 10:39

Suuck på Anni din nyttighetsmänniska! Fiinaste kommentaren asså. Blääääääääh för alla killar, de suger! För alla snygga killar är skit inuti och alla som är gulliga på sättet är skit fula och ser ut som 93or på utsidan!!!!! No good! Just nu sitter jag i skolan och tråkar med Yrsa brevid mig. Hahahahahahahh Anni gjorde just bääääästa ljudet! Hihi.. I alla fall så håller vi på med svenaskan, och jag fick ganska nyss reda på att jag slipper franskan på torsdag! Jag är överlycklig! =D Ok Anni är inte gullig längre, nu är hon störande. Men nu ska jag dra.puss puss /Olivia

Av Olivia - 8 december 2006 23:06

Just nu kollar jag på casanova, ja älskar den filmen för casanova är så sensuell. :P Och killen som blir den nya casanova i slutet är också så het och passionerad ;P Man blir helt änkelt super kåt när man kollar på den filmen :Ppuss puss /OliviaMåste koncentrera mig på filmen nu..

Av Olivia - 8 december 2006 10:32

Hej i dag har jag skrivit en tilldragande rubrik! :P Hoppas det funkar.Min pappa har åkt ålandsfärja, han köpte vodka på tub och massa godis! Mumms! Jag kommer bli FET, men HET :P FuN! Just nu är jag i skolan och har tråkigt och jag är kåt, jag har mens och allt är skit.. Jag ska drunkna idag också för jag ska försöka rädda en fucking docka! Men de kan bli kul. Yrsa och Anni är boring! Men Johanna är bra för hon vill köpa saker från min netshop! =D Nu pallar jag inte skriva mer för det är boring. :P Men puss på er alla och glömm inte att köpa saker från min netshop!http://www.spreadshirt.net/shop.php?sid=194783puss puss /Olivia

Presentation

Fråga mig

0 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
        1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14 15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
31
<<< December 2006 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik


Skapa flashcards