Alla inlägg under juni 2006

Av Olivia - 10 juni 2006 21:37

Min syrra har tagit studenten, min syrra har tagit studenten, min syrra har tagit studeeéenteen, FY FAN VA HON É BRA! Igår tog min syrra studenten och vi hade fest för henne, det kom massa släckt och sånt. :P Det var kul. :)

Av Olivia - 6 juni 2006 12:10

Haha.. Jag har värkligen värsta botten livet, ja ska typ spela nått öken spel ja hitta på nätet, såå onödigt! Kan inte någon bara hitta ett liv åt mig. (A) Aja orkar inte skriva mer, för nu ska ja brova de sugiga spelet. Suck./o

Av Olivia - 5 juni 2006 14:27

Idag är jag glad, för jag är hemma och är ledig, slappar, tar det lugnt och jag hittade en dimeglass i frysen. Nu sitter ja och kollar på onödiga program på tv. :P Åh det är äckta sommar, en kompis till mig sickade nyss Hakuna Matat låten från lejon kungen. :)Allt är helt nice!

Av Olivia - 5 juni 2006 00:38

Jag och två polare var i torsdags tror jag att det var på matchen finalen. Det var kul kul, men fel lag vann. :( Vi hejade på "kändis" laget där olle sarri var med. Men tyvärr vann de gamla 94:orna. Men jag hade ändå en väldigt kul upplevelse i mitt lilla liv. Jag kommer nog alldrig glömma det, inte på ett tag i alla fall. :P

Av Olivia - 5 juni 2006 00:27

Ja idag har jag bestämt mig att börja blogga. Jag kan inte sova och jag och min fin, fina syrra har just kollat på Harry Potter och den flammande bägaren. :) Jag har inte så mycket att skriva om denna första gång efftersom jag inte hafft så mycket att göra idag. Men det kommer nog intressantare inlägg senare. :P Nu ska jag surfa vidare. Ha det bra /Olivia

Tidigare månad - Senare månad

Presentation

Fråga mig

0 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
     
1
2
3
4
5 6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
<<<
Juni 2006 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards